2023 Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirilme İşlemleri.


2023 Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirilme İşlemleri

Yerleştirildikleri yükseköğretim programının zorunlu yabancı dil hazırlık sınıfına devam etmelerine rağmen hazırlık sınıfını başarı ile tamamlayamayıp ilişiği kesilen öğrencilerin, Türkçe öğretim yapılan programlara yerleştirilme işlemleri Başkanlığımızca yapılacaktır. Başvurular, 23 Ekim-03 Kasım 2023 tarihleri arasında alınacaktır.

2023 Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıfında Başarısız Olarak İlişiği Kesilen Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirilmelerine İlişkin Başvuru Kılavuzu




KPSS-2023/6: Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığının Sözleşmeli Personel Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuçları Açıklandı

Adaylar, yerleştirme sonuçlarına 20 Ekim 2023 tarihinde saat 11.30’dan itibaren ÖSYM’nin https://sonuc.osym.gov.tr adresinden T.C. kimlik numaraları ve aday şifreleriyle erişebilecektir.


KPSS-2023/6 Yerleştirme Sonuçları

KPSS-2023/6 Yerleştirme Sonuçlarına İlişkin Sayısal Bilgiler 

............................................................................................................................................................


2023 DGS-Ek ve 2023 Teknik Öğretmenler İçin Mühendislik Tamamlama Kayıt İşlemleri Hakkında Duyuru

Yükseköğretim Yürütme Kurulunun 13.09.2023 tarihli toplantısında; 2023 DGS Ek ve 2023 Teknik Öğretmenler İçin Mühendislik Tamamlama ile bir yükseköğretim kurumuna yerleşen ancak kayıt tarihleri içerisinde çeşitli nedenlerle kayıt yaptıramayan adayların, kayıt tarihinin bitiş tarihinden itibaren 10 iş günü içinde, yerleştirildiği programın bulunduğu yükseköğretim kurumuna başvurmaları halinde, bahse konu adayların mazeretinin ilgili yükseköğretim kurumu tarafından değerlendirilmesine ve mazereti kabul edilenlerin kaydının yapılmasına karar verilmiştir.


............................................................................................................................................................


Yazılı ve uygulamalı sınavlar ve değerlendirmelerine ilişkin usul ve esasları belirleyen Millî Eğitim Bakanlığı Yazılı ve Uygulamalı Sınavlar Yönergesi yayımlandı.







Yorumlar

Belgeseller

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni norm Kadro yönetmeliği