Tüm MEB Mevzuatı lll

29/10/2017   17915267                   Özel Motorlu Taşıt Sürücüleri Kursu Derslerini İnceleme ve Kontrol ile Direksiyon Eğitimi Dersi Sınav Yönergesinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönerge
(Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                     
02/10/2017   15575022                   Milli Eğitim Bakanlığı Önceki Öğrenmelerin Tanınması, Denklik ve Ölçme Değerlendirme İşlemleri ile İlgili Usül ve Esalslara İlişkin Yönerge
(Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                  
25/08/2017   12827610                   Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurulları ve Zümreleri Yönergesi
(Ortaöğretim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                           
22/08/2017   12608527                   Ortaöğretim Genel Müdürlüğünün Görev, Yetki, Sorumluluk ve Çalışma Esaslarına Dair Yönerge
(Ortaöğretim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                           
22/08/2017   12650927                   Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Bölgeleri Yönergesi
(Ortaöğretim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                           
06/06/2017   8376133                     Özel Öğrenci Barınma Hizmeti Kurumlarının Standartları İle Çalışma Usul Ve Esasları Hakkında Yönerge
(Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                     
27/03/2017   4042083                     Millî Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Standartları Uygulama Yönergesi
(Temel Eğitim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                          
20/03/2017   3653736                     Özel Mesleki ve Teknik Anadolu Liseleri Üretim Yönergesi
(Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                     
16/02/2017   2017518                     Millî Eğitim Bakanlığı Özel Ulaştırma Hizmetleri Mesleki Eğitim ve Geliştirme Kursları Eğitim Muafiyeti, İnceleme ve Kontrol ile Sınav Yönergesi                                                                                                                       
0/11/2016      2710                            Bilim ve Sanat Merkezleri Yönergesi Kasım-2016
(Özel Eğitim Reh. ve Danışma Hiz. Gen. Müd)                                                                                                                                  
0/10/2016      2709                            Millî Eğitim Bakanlığı Uluslararası Yarışmalarda Derece Alan Öğrencilerin Ödüllendirilmesine Dair Yönerge
(Ortaöğretim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                           
12/08/2016   8649147                     Millî Eğitim Bakanlığı Merkezî Sistem Sınav Yönergesi
(Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                                               
0/04/2016      2703                            Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Teşkilatı Yemek Hizmetleri Yönergesi
(Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                
0/03/2016      2016/2702                 Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Yönerge                                                      
18/08/2015   8163923                     Özel Öğretim Kurumları Standartlar Yönergesi
(Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                     
29/06/2015   6688726                     Milli Eğitim Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi Yönergesi
(Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                
24/06/2015   6529324                     Milli Eğitim Bakanlığı Eğitimde Fatih Projesi Kapsamıında Dağıtımı Yapılacak Tablet Bilgisayar Setlerine İlişkin Usul ve Esaslar Yönergesi
(Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü)                                                                                                                          
23/06/2015   6486576                     Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü İş Birliği Çalışmaları Yönergesi
(Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                         
16/01/2015   527852                       Milli Eğitim Bakanlığı Hukuk Müşavirliği Yönergesi
(Hukuk Müşavirliği)           
0/11/2014      2686                            Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün Teşkilat ve Görevlerine İlişkin Yönerge
(Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü)                                                                                                                          
23/09/2014   4145909                     Milli Eğitim Bakanlığı Örgün ve Yaygın Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönergesi                         
26/08/2014   3557646                     Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Çocuk Kulüpleri Yönergesi
(Temel Eğitim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                          
19/08/2014   3450017                     Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü'nün Görev, Yetki ve Sorumluluklarına İlişkin Yönerge
(Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü)                                                                                                             
19/08/2014   3450049                     Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü'nün Teşkilat ve Görevlerine İlişkin Yönerge
(Temel Eğitim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                          
18/06/2014   2498415                     Milli Eğitim Bakanlığı Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü İç Hizmet Yönergesi
(Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                  
08/05/2014   1843555                     İl Milli Eğitim Müdürlükleri Araştırma Geliştirme (AR-GE) Birimleri Yönergesi
(Strateji Geliştirme Başkanlığı)  
01/01/2014   2676                            Milli Eğitim Bakanlığı İç Denetim Yönergesi
(İç Denetim Birimi Başkanlığı)    
0/03/2013      2694                            Millî Eğitim Bakanlığı Personeline Başarı, Üstün Başarı Belgesi ve Ödül Verilmesine Dair Yönerge        
16/01/2013   34932                          Millî Eğitim Bakanlığı İzin Yönergesi                                                                                        
27/12/2012   246415                       Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmenevi, Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu Uygulama Yönergesi
(Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                
0/11/2012      2662                            Millî Eğitim Bakanlığı Kimyasal, Biyolojik, Radyolojik ve Nükleer Tehlikelere İlişkin Görev Yönergesi
(Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                
0/05/2011      2644                1          1. Akşam Sanat Okulları (Genel Depo) Görev, Yetki ve Sorumluluklarına İlişkin Yönerge
(Eğitim Araçları ve Donatım Dairesi Başkanlığı)                                                                                                                                 
0/09/2010      2636                124     Millî Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumları Uzaktan Öğretim Yapan Dershane ve Kurslar Yönergesi
(Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                     
0/02/2010      2629                            Millî Eğitim Bakanlığı Evde ve Hastanede Eğitim Hizmetleri Yönergesi                      Açıklama: Ek
0/12/2009      2627                            Millî Eğitim Bakanlığı Örgün ve Yaygın Eğitim Kurumları Halk Oyunları Yarışma Yönergesi
(Okul içi Beden Eğitim Spor ve İzcilik Dai. Bşk.)                                                                                                                                  Açıklama: Ek
08/07/2009   1769                            Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim Kurumlarında Tanıtım, Mezunları İzleme, İstihdam, Mesleki Rehberlik ve Danışma Hizmetleri Yönergesi                                                                                                                     
0/05/2009      2620                            Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Okulların Geçit Töreni Yönergesi                                    
0/03/2009      2618                10       Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kampüsleri Yönergesi                                                           
0/03/2009      2618                12       Millî Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Kurumları Gezici Sınıflar Yönergesi
(Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                               Açıklama: Ek
12/01/2009   9                                   Millî Eğitim Bakanlığı Yangın Önleme ve Söndürme Yönergesi                                     Açıklama: Ek
0/08/2008      2611                            Millî Eğitim Bakanlığı İlköğretim Kurumlarında Yetiştirici Sınıf Açılmasına İlişkin Yönerge
(İlköğretim Genel Müdürlüğü)  Açıklama: Ek
0/12/2007      2603                4          Millî Eğitim Bakanlığı Personel Kimlik Kartları Yönergesi                                                 Açıklama: Ek
0/03/2007      2594                            Millî Eğitim Bakanlığı Bayrak Törenleri Yönergesi                                                              
0/03/2007           2594      1             Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul ve Kurumlarda Yapılacak Araştırma ve Araştırma Desteğine Yönelik İzin ve Uygulama Yönergesi
(Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Dairesi Bşk.)

Yorumlar

Belgeseller

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni norm Kadro yönetmeliği

2023 Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirilme İşlemleri.