Tüm MEB Mevzuatı lV

28/12/2005   26037                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmeni Yetiştirme Merkezi Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik            
24/12/2005   26033                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Meslekî Açık Öğretim Lisesi Yönetmeliği
(Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü)                                                               
14/12/2005   26023                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Açık Öğretim Lisesi Yönetmeliği
(Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü)                                                               
13/08/2005   25905                                                                                                              Öğretmenlik Kariyer Basamaklarında Yükselme Yönetmeliği  Açıklama: Ek
06/07/2005   25867                                                                                                              Askerlik Yükümlülüğünü Millî Eğitim Bakanlığı Emrinde Öğretmen Olarak Yerine Getirecekler Hakkında Yönetmelik          

19/06/2004   25497                          Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Kurumu (UNESCO) Türkiye Millî Komisyonu Yönetmeliği 
03/04/2004   25422                          Umuma Açık Yerler ve İçkili Yerler ile Resmî veya Özel Öğretim Kurumları Arasındaki Uzaklıkların Belirlenmesine Dair Yönetmelik                                                                                                                                     
30/03/2004   25418                          Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Araçları İnceleme Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılması Hakkında Yönetmelik        
05/03/2004   25393                          Millî Eğitim Bakanlığı Denklik Yönetmeliği                                                                             Açıklama: Ek
05/12/2003   25307                          Türk Vatandaşlarının Günlük Yaşamlarında Geleneksel Olarak Kullandıkları Farklı Dil ve Lehçelerin Öğrenilmesi Hakkında Yönetmelik                                                                                                                                   Açıklama: Ek
24/08/2003   25209                          18 Mart Şehitler Günü ve 19 Eylül Gaziler Gününde Yapılacak Törenler Hakkında Yönetmelik                         
01/07/2003   25155                          Millî Eğitim Bakanlığı Yönetici Atama, Değerlendirme, Görevde Yükselme ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                                                                                                       
14/11/2002   24936                          Göçmen İşçi Çocuklarının Eğitimine İlişkin Yönetmelik                                                   
22/10/2001   24561                          Millî Eğitim Bakanlığı Açık Öğretim Ortaokulu Yönetmeliği                                            Açıklama: Ek
09/10/2001   24548                          Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Öğretim Hizmetleri Sınıfında Görevli Personelin Yurt İçinde Hizmetiçi Eğitim Yoluyla Yetiştirilmeleri Hakkında Yönetmelik                                                                                                     Açıklama: Ek
22/08/2001   24501                          Millî Eğitim Bakanlığı Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği
(Yayımlar Dairesi Başkanlığı)        Açıklama: Ek
27/04/2001   24385                          İl Millî Eğitim Disiplin Kurulları Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                         
11/02/2000   1175                            Bakü Türk Anadolu Lisesi Yönetmeliği                                                                                  
24/10/1998   23503                          Çocuk Trafik Eğitim Parkları Yönetmeliği                                                                              
30/04/1995   22273                          Mesleki Eğitim Merkezlerinde Parasız Yatılı Çırak Öğrenci Okutma ve Bunlara Yapılacak Sosyal Yardımlar ile Pansiyonların Yönetimi Yönetmeliği
(Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                    
24/10/1994   2417                            Millî Eğitim Bakanlığı Hizmet İçi Eğitim Yönetmeliği
(Hizmetiçi Eğitim Dairesi Başkanlığı)                                                                                                                                                      
30/08/1993   2389                            Millî Eğitim Bakanlığı Tebliğler Dergisi Yayım Yönetmeliği
(Yayımlar Dairesi Başkanlığı)       
26/11/1992   21417                          Öğretmenler Günü Kutlama Yönetmeliği                                                                            
03/06/1991   20890                          Millî Eğitim Bakanlığı Disiplin Amirleri Yönetmeliği                                                           
13/04/1991   20844                          Türkiye Çocuk Çevre Kulüpleri Yönetmeliği                                                                        
03/01/1990   20391                          Öğretmen ve Eğitim Uzmanı Yetiştiren Yüksek Öğretim Kurumlarında Parasız Yatılı veya Burslu Öğrenci Okutma ve Bunlara Yapılacak Sosyal Yardımlara İlişkin Yönetmelik                                                             Açıklama: Ek
07/02/1986   19012                          Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Bazı Okullarda Sözleşmeli Olarak Görevlendirilecek Yabancı Uyruklu Öğretmenlerin Nitelikleri ve Seçimlerine Dair Yönetmelik                                                                                         
23/10/1983   18200                          Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Müzesi Yönetmeliği                                                               
10/10/1983   2149                1          Millî Eğitim Bakanlığı Meslekî ve Teknik Açıköğretim Okulu Yönetmeliği
(Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                    
08/08/1983   18129                          Elektrik Tesisatçıları Hakkında Yönetmelik                                                                           Açıklama: Ek
21/05/1977   15943                          Millî Eğitim Bakanlığı Kurumlarında Sözleşmeli veya Ek Ders Görevi İle Görevlendirilecek Uzman ve Usta Öğreticiler Hakkında Yönetmelik                                                                                                                            
18/09/2018   16702389                   MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI YÖNERGESİ 
(Temel Eğitim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                          
13/09/2018   103257                       Merkez Teşkilatı Yöneticilerinin İmza Yetkilerine İlişkin Yönerge
(Personel Genel Müdürlüğü)    
14/06/2018   11700767                   Uygulama Öğrencilerinin Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Öğretim Kurumlarında Yapacakları Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Yönerge
(Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü)                                                                                                             
05/06/2018   10943576                   Okul İnternet Siteleri Yönergesi
(Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı)    
0/06/2018      2729                            Millî Eğitim Bakanlığı Elektronik Eğitim İçeriği Temin Süreci Yönergesi
(Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü)                                                                                                                          
31/05/2018   10686011                   Milli Eğitim Bakanlığı İkili Mesleki Eğitim Programları Yönergesi
(Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                  
31/05/2018   10686682                   Millî Eğitim Bakanlığı Bilgi ve Sistem Güvenliği Yönergesi
(Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı)    
23/05/2018   10082245                   İş Makineleri Sürücü Eğitim Kursları ile ilgili yönergede değişiklik yapılmasına dair yönerge
(Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                     
26/03/2018   6197771                     Ortaöğretime Geçiş Yönergesi
(Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                                               
27/02/2018   4134296                     Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Öğretmen Yetiştirme Yönergesinin Kaldırılması Hakkında Makam Onayı
(Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü)                                                                                                             
20/02/2018   3544594                     Eğitimde Kalite Yönetim Sistemi Yönergesinin Yürürlükten Kaldırılması Hakkında Makam Onayı
(Strateji Geliştirme Başkanlığı)  
15/02/2018   3294317                     Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi Yönergesi
(Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                                                                                                
10/01/2018   709603                       Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü İç Hizmet Yönergesi
(Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü)                                                                                                                              
16/11/2017         19383997                            Kütüphane Haftası Kutlama Yönergesi
(Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü)

Yorumlar

Belgeseller

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni norm Kadro yönetmeliği

2023 Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirilme İşlemleri.