Tüm MEB Mevzuatı V

08/09/2012   28405                                                                                                              Eğitim Öğretim Tesislerinin Kiralama Karşılığı Yaptırılması ile Tesislerdeki Eğitim Öğretim Hizmet Alanları Dışındaki Hizmet ve Alanların İşletilmesi Karşılığında Yenilenmesine Dair Yönetmelik 
08/07/2012   28347                                                                                                              Vekalet Ücretlerinin Dağıtımına Dair Usül ve Esaslar Hakkında Yönetmelik      
18/05/2012   28296                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim Kurumları Yönetmeliği 
(Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü)                                                           
05/05/2012   28283                                                                                                              Ulusal ve Resmi Bayramlar ile Mahalli Kurtuluş Günleri, Atatürk Günleri ve Tarihi Günlerde Yapılacak Tören ve Kutlamalar Yönetmeliği                                               
30/03/2012   28249                                                                                                              Millî Eğitim Uzmanlığı Yönetmeliği      Açıklama: Ek
20/03/2012   28239                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliği
(Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü)                                                           
09/02/2012   28199                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Okul-Aile Birliği Yönetmeliği                         
08/12/2011   82549                                                                                                              Millî Eğitim Gençlik ve Spor Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü Usta Öğreticilerin Atanmalarına İlişkin Yönetmeliğin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik  
27/08/2011   28038                           2162                                                                          Türkiye'de Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilere İlişkin Yönetmeliğin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                                                                      
24/04/2011   27914                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Sicil Amirleri Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                                                             
01/07/2010   27628                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı İzcilik Yönetmeliği
(Okul içi Beden Eğitim Spor ve İzcilik Dai. Bşk.)                                                        
15/08/2009   27320                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Yönetmeliği
(Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü)                                                
18/04/2009   27204                                                                                                              Okulların Merasim Geçişi Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                                                             
18/04/2009   27204                           1                                                                                 Kız Teknik Öğretim Okullarına Bağlı Kreş Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                              
17/04/2009   27203                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Okullarda Enerji Yöneticisi Görevlendirilmesine İlişkin Yönetmelik                                                 
04/03/2009   27159                                                                                                              Öğretmeni Yetiştirme Merkezi Disiplin Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                              
0/03/2009      2618                             1                                                                                 Millî Eğitim Bakanlığı Özel, Özel Eğitim Kursları Tip Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                              
0/03/2009      2618                             5                                                                                 Özel Dershaneler Tip Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik   
0/03/2009      2618                             4                                                                                 Millî Eğitim Bakanlığı Özel Kurslar Tip Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                              
0/03/2009      2618                             2                                                                                 Millî Eğitim Bakanlığı Özel, Özel Eğitim Okulları Çerçeve Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik            
0/03/2009      2618                             6                                                                                 Millî Eğitim Bakanlığı Özel Öğrenci Etüt Eğitim Merkezi Tip Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik     
0/03/2009      2618                             3                                                                                 Özel Okullar Çerçeve Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik   
0/03/2009      2618                             7                                                                                 Özel Öğretim Kurumlarına Yapılacak Mali Yardım Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                              
28/12/2008   27094                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Sağlık Eğitim Merkezleri Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                              
28/12/2008   27094                           2                                                                                 İstanbul Validebağ Sağlık Meslek Lisesi Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                              
28/12/2008   27094                           3                                                                                 Millî Eğitim Bakanlığı Sağlık İşleri İl Başkanlıkları Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                              
28/12/2008   27094                           1                                                                                 Validebağ Sağlık Kurumu Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                                                             
0/12/2008      2615-EK                                                                                                          İlkokul Öğretmenleri Sağlık ve Sosyal Yardım Sandığı Personel Yönetmeliği     
0/12/2008      2615-EK                       1                                                                                 İlkokul Öğretmenleri Sağlık ve Sosyal Yardım Sandığı Bütçe Muhasebe ve Alım Yönetmeliği                                                        
0/12/2008      2615-EK                       2                                                                                 İlkokul Öğretmenleri Sağlık ve Sosyal Yardım Sandığı Satış ve Kiraya Verme Yönetmeliği                                                               
21/10/2008   27031                                                                                                              İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulları Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik                                                                                   
07/03/2008   26809                                                                                                              İstiklal Marşının Kabul Edildiği Günü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü Hakkında Yönetmelik                                                      
29/01/2008   26771                                                                                                              Pratik Eğitimin Verileceği İşyerleri ve Bunların Denetimine İlişkin Yönetmelik   
14/01/2008   26756                                                                                                              Çıraklık Eğitimi Uygulaması Yapılmayan Meslek Dallarında Meslekî Belgelerin Verilmesine İlişkin Yönetmelik                            Açıklama: Ek
0/12/2007      4357                                                                                                                 İlkokul Öğretmenleri Sağlık ve Sosyal Yardım Sandığı Temsilciler Kurulu Seçim Yönetmeliği
(İlksan Yönetim Kurumu Başkanlığı)                                                                            
22/04/2007   26501                                                                                                              Gemiadamı Yetiştirme Kursları Yönetmeliği Açıklama: Ek
16/02/2007   26436                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Yurt Dışı Teşkilatına Sürekli Görevle Atanacak Personelin Seçimine İlişkin Yönetmeliğin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                
0/11/2006      2590                             1                                                                                 Millî Eğitim Bakanlığı Anadolu Liseleri Öğretmenlerinin Seçimi ve Atamalarına İlişkin Yönetmeliğin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik               
20/10/2006   26325                           1                                                                                 Millî Eğitim Bakanlığı Döner Sermaye İşletmelerinde Üretimi Teşvik Primi Dağıtımı, Parça Başı Üretim, Atölye ve Tesislerin Özel Sektörle İşbirliği Yapılarak İşletilmesi Hakkında Yönetmelik
09/08/2006   26254                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Kurum Tanıtım Yönetmeliği                         
31/05/2006   26184                           1                                                                                 Millî Eğitim Bakanlığı Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretimi Yönetmeliği                     
02/05/2006   26156                                                                                                              Özel Mesleki Rehabilitasyon Merkezleri Hakkında Yönetmelik  
18/04/2006   26143                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Hizmetleri (Akşam Sanat Okulu) Müdürlükleri Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                                                 
14/04/2006   26139                                                                                                              Türk İşaret Dili Sisteminin Oluşturulması ve Uygulanmasına Yönelik Usul ve Esasların Belirlenmesine İlişkin Yönetmelik                                                                        
0/04/2006      2583                                                                                                                 Öğretmen ve Öğrencilerin Grup Halinde Yurt Dışına Tertip Edeceği Gezilerle İlgili Yönetmeliğin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                                      

Yorumlar

Belgeseller

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni norm Kadro yönetmeliği

2023 Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirilme İşlemleri.