Tüm MEB Mevzuatı Vl

07/07/2018   30471                                                                                                              Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği
(Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                    
21/06/2018   30455                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumlarına Yönetici Görevlendirme Yönetmeliği
(İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü)                                                                           Açıklama: Ek
11/04/2018   30388                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Kurumları Yönetmeliği
(Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü)                                                                Açıklama: Ek
25/03/2018   30371                                                                                                              Türkiye yeterlilikler çerçevesinde yer alacak yeterliliklerin kalite güvencesinin sağlanmasına ilişkin yönetmelik                  Açıklama: Ek
10/11/2017   30236                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Rehberlik Hizmetleri Yönetmeliği
(Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                    
25/10/2017   30221                                                                                                              Okul Servis Araçları Yönetmeliği         
01/10/2017   2721                                                                                                                 İlkokul Öğretmenleri Sağlık ve Sosyal Yardım Sandığı İkraz Yönetmeliği              
0/10/2017      2721                                                                                                                 İlkokul Öğretmenleri Sağlık ve Sosyal Yardım Sandığı Aidat ve Sosyal Yardımlar Yönetmeliği                                                        
20/08/2017   30160                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Teftiş Kurulu Yönetmeliği
(Teftiş Kurulu Başkanlığı)              
24/06/2017   30106                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Kurum Açma, Kapatma ve Ad Verme Yönetmeliği
(Ortaöğretim Genel Müdürlüğü)                                                                                  
08/06/2017   30090                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumları Sosyal Etkinlikler Yönetmeliği                   
22/05/2017   7340796                                                                                                          Milli Eğitim Bakanlığı Aday Memurlarının Yetiştirilmelerine İlişkin Yönetmelik
(Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                         Açıklama: Ek
06/05/2017   30058                                                                                                              Özel Öğrenci Barınma Hizmetleri Yönetmeliği                         
21/03/2017   30014                                                                                                              Fatih Projesi Kapsamında Yapılacak Mal ve Hizmet Alımları ile Yapım İşlerine Dair Yönetmelik
(Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü)                                                
25/02/2017   29990                                                                                                              5580 Sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu Kapsamında Dönüşüm İşlemleri Gerçekleştirilen Dershaneler Lehine İrtifak Hakkı Tesis Edilmesi veya Kiralama Yapılmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik
(Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü)                                                            Açıklama: Ek
01/02/2017   29966                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Özel Ulaştırma Hizmetleri Mesleki Eğitim ve Geliştirme Kursları Yönetmeliği                                                 
25/11/2016   29899                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliği BKK-2016/9487                                                     
01/09/2016   29818                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Özel Program ve Proje Uygulanan Eğitim Kurumları Yönetmeliği                                                                  
03/08/2016   29790                                                                                                              Sözleşmeli Öğretmen İstihdamına İlişkin Yönetmelik  
21/06/2016   29749                                                                                                              Miili Eğitim Bakanlığı Yaygın Eğitim Enstitüsü Yönetmeliğinin Yürürlükten Kaldırılmasına Dair Yönetmelik                              
25/03/2016   3428315                                                                                                          Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim Sistemleri (Mebbis) Bakanlık Merkez Teşkilatı Birimleri, İl ve İlçe Yöneticilerinin Görevlendirilme ve Çalışma Esaslarına Dair Yönetmelik
(Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı)     
17/04/2015   29329                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerin Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği                 
06/02/2015   29259                                                                                                              Galatasaray Üniversitesine Bağlı Galatasaray Lisesi, Galatasaray Ortaokulu ve Galatasaray İlkokulu Yönetmeliği                
31/12/2014   29222                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları ve Eğitim Araçları Satış İşleri Yönetmeliği
(Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                       
26/11/2014   5751811                                                                                                          Milli Eğitim Bakanlığı Hukuk Müşavirliği Yönetmeliği
(Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                        
03/10/2014   29138                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Kültür Yayınları Yönetmeliği
(Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                       
02/10/2014   29137                                                                                                              Türk Öğrencilerinin Yabancı Ülkelerde Öğrenimleri Hakkında Yönetmelik
(Yüksek Öğretim Genel Müdürlüğü)                                                                           
11/09/2014   29116                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Taşıma Yoluyla Eğitime Erişim Yönetmeliği  Açıklama: Ek
26/07/2014   29072                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Yönetmeliği                                                                                  Açıklama: Ek
08/07/2014   29054                                                                                                              Milli Eğitim Şûrası Yönetmeliği             
05/07/2014   29051                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığının Yurt Dışı Teşkilatına Sürekli Görevle Atanacak Personel Hakkında Yönetmelik                                                
18/06/2014   29034                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim Kurumları Yönetici ve Öğretmenlerinin Norm Kadrolarına İlişkin?Yönetmelik                
12/10/2013   28793                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Personelinin Görevde Yükselme, Unvan Değişikliği ve Yer Değiştirme Suretiyle Atanması Hakkında Yönetmelik                                              Açıklama: Ek
07/09/2013   28758                                                                                                              Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği
(Ortaöğretim Genel Müdürlüğü)                                                                                   Açıklama: Ek
29/05/2013   28661                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Özel Motorlu Taşıt Sürücüleri Kursu Yönetmeliği                            Açıklama: Ek
17/01/2013   28531                                                                                                              Serbest Avukatlardan Hizmet Satın Alınmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik                                                             
27/11/2012   28480                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul Öğrencilerinin Kılık ve Kıyafetlerine Dair Yönetmelik                                                                         
18/11/2012   28471                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliği            
12/09/2012   28409                                                                                                              Millî Eğitim Bakanlığı Ders Kitapları ve Eğitim Araçları Yönetmeliği
(Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü)                                                                       
12/09/2012         28409                    Millî Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı Yönetmeliği
(Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı)

Yorumlar

Belgeseller

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni norm Kadro yönetmeliği

2023 Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirilme İşlemleri.